رواية عذاب الحب الفصل العاشر 10 والاخير بقلم حبيبه احمد

رواية عذاب الحب الفصل العاشر 10 والاخير بقلم حبيبه احمد 

 البارت العاشر والاخير 
انا وساره  كنا مبسوطين جدا وفضلنا نغني ونرقص ونتنطنط واليوم عدي وساره باتت معايا 
تاني يوم الصبح صحيت ملقتش ساره في الاوضه افتكرت اني كل ده بحلم قمت مخضوضه لقيت بوكس 
نور: اي ده ومين جابه هنا تعالى اما افتحك وفتحته وكان في فستان وكل مستلزماته والفستان كان فوق الجمال ولقيت ورقه مكتوب فيها 
انا جبتلك الفستان يارب يعجبك ومستني اشوف الفستان علي اميرتي الحلوه ومتاكده انك هتكوني قمر وهتحلي الفستان  وكاتب اسمه من تحت 
انا كده اتاكدته انه مش حلم اعااااا انا مبسوطه واخيرا هتجوزه لولولولي 
هدي فتحت الباب 
هدي: بتعملي اي يابت الهبله 
نور: اي يا دودو مبسوطه متبسطش يعني ولا اي 
هدي: لا ياختي اتبسطي بس منغير هبل 
نور حضنتها: انا بحبك اووي 
هدي عينها دمعت 







نور: في اي بس يا دودو هتقلبيها نكد لي
هدي: فرحانه بيكي يا نور عيني وزعلانه انك هتسبيني 
نور: هو من حتت هسيبك دي لسه بدري اوي وانا عمري مستغني عن احن ام في الدنيا دانا هقرفك ليل نهار عندك انتي اللي هتطلبي مني مجيش عندك هههه
هدي مسحت دموعهاوقالت بهزار : لي ياختي وهو انا مجوزاكي ليه 
نور: علشان اقرفك واعيش معاكي ونكنسل الواد كريم ههههه
هدي: هههه والله لو سمعك  مش بعيد يكتب الكتاب دلوقتي ههههه
نور: مجنون ويعملها ههههه
هدي: طب يلا يا سكر وراكي تنضيف واكل عايز يتعمل الساعه ١٠ 
نور: اعااا لا بقي انا العروسه معملش حاجه خدي البت ساره 
ساره من عند الباب: وهيا لسه هتاخد ساره دي اتلفتني من اول مصحيت ههههه منوره يا  دودو  هههه 
نور: امي دي رهيبه يا جدعان 
هدي: طب يلا يابت الرهيبه قومي معانا شغل كتير 
نور قامت: اي ده هو انا مقولتلكيش 
هدي: لا
نور: انا مش هعمل حاجه وطلعت تجري 
ساره  : انا ادبست وش 
هدي: بتقولي اي انتي التانيه 
ساره: بقول اروح البيت اغير واجي تاني
هدي: لا بعد منخلص يلا علي المطبخ 
ساره: اعاا والله حرام بقي 
الساعه جات ٥وانا لبست الفستان وكان قمر عليا وكنت بلف بيه  بفرحه 
ساره: قمر اوي مشاءالله 
نور: بجد يا ساره شكلي حلو 
ساره: هو بعيدا عن انك دبستيني انهارده واني دعيت عليكي واني عايزه اقوم ارنك علقه بس شكلك قمر الواد هيتهبل
نور: ههههه قلبك ابيض كفايه اللي عملته ست الحبايب فينا اما مسكتني ههههه 
ساره: اه والله فرحت فيكي ههههه 
نور: الحقي دول جم 
ساره: ايوه في اي مالك 
نور: متوتره اووي كاني معرفهوش ودي اول مره
طلعت قدمت العصير وسلمت علي كريم وخالتو
سماح:  اي القمر ده يا نور مشاءالله عليكي 
نور: حبيبتي يا خالتو عيونك اللي قمر
كريم قام راح جمب هدي 







كريم بصوت واطي: بقولك اي يا دودو يا عسل انتي
هدي: ادخل في الموضوع  علي طول 
كريم: ههههه فهماني دايما انتي بقولك عايز اقعد مع نور لوحدنا شويه  علشان عايز اقولها حاجه كده
هدي: طيب تقعدو في البلكونه هنا قصادي 
كريم: قصادك قصادك اي حاجه وخلاص بقي 
هدي: نور خدي كريم واقعدو في البلكونه
نور: طيب يا ماما 
في البلكونه 
كريم: اي الجمال ده 
نور: اقل حاجه عندي 
كريم  : يا جامد ههههه
نور ابتسمت وبصت قدامها 
كريم بحب : مالك
نور: مفيش 
كريم: مش هتقوليلي من امتي بتحبيني 
نور  : فاكر من ٣سنين اما تعبت جامد 
انا روحي كانت بتتسحب مني وكنت خايفه عليك اوي  يومها اتاكدت اني بحبك ولما قمت بالسلامه انا روحي رجعتلي تاني كان اوحش يوم في حياتي 
كريم: هو انا كنت غبي واعمي كده ازاي 
نور: زي السكر في الشاي نيهيهي
كريم  بضحك: ظريفه بدل متقوليلي متقولش كده علي نفسك
نور: لا قول وانا مالي
كريم: امشي يابت 
نور: خلاص سوري هههه
كريم: بحبك ((انتي اساس حكايتي )) 
نور بحب: انا مبحبكش انا عديت المرحله دي من بدري
عذاب الحب 💔
اكتملت
بعد كل تعب وصبر وحزن يوجد عوض ربنا ليك عوض مكنتش تحلم بيه ولا تتخيل انه كان ممكن يحصل ابدا 

Habiba ahmed 🖋✨

تمت

لمتابعة باقي الرواية زوروا قناتنا ع التليجرام من هنا 

تعليقات
تطبيق روايات
حمل تطبيق روايات من هنا



×